czwartek, 25 lutego 2016

Plany..postanowienia?

Kolejny wpis..kolejne przemyślenia..

   Tym razem całkiem z innej beczki,a mianowicie chciałam się podzielić z Wami moimi planami na mam nadzieję ten rok.

   Pierwszym postanowieniem - planem,może nawet krokiem w stronę prawdziwej dorosłości miało być znalezienie stażu,chciałam ruszyć w końcu z miejsca.
Tworzenie CV szczerze mówiąc zajęło dosłownie kilka minut (ha! nic dziwnego,skoro nie miałam co w nim napisać..)
Chodzenie,roznoszenie,a później czekanie z nadzieją na jakikolwiek telefon okazało się bezskuteczne..
  wiem,wiem to moja wina..szczerze mówiąc miałam propozycje do kilku miejsc jednak moja wrodzona ambicja nie pozwoliła mi z nich skorzystać i właśnie wtedy objawił się kolejny plan :)
   Planem numer dwa jest wyjazd za granicę,oczywiście ze względu na naukę języka,zwiedzanie,poznawanie nowych kultur = TAK? - NIE!! (może kiedyś w przyszłości )
Powodem dla którego ten wyjazd musi dojść do skutku są niestety pieniądze,takie czasy ..
  Postanowieniem trzecim,ciągnie się ono już  dobrych parę lat,jest założenie aparatu ortodontycznego ( rzeczywisty powód mojej nieśmiałości,wycofania wśród większej grupy znajomych) .. jednak wiąże się to jak wiadomo z kosztami-niestety nie małymi.. dlatego tak bardzo zależy mi na zarobieniu pieniędzy:)
Inne postanowienia to m.in. praca nad sylwetka-jak wiadomo po zimie,pozostaje ten niewielki zapas tłuszczyku tu i ówdzie :p
Praca nad moim charakterkiem,muszę przyznać czasem jestem uparta i w ostatnim czasie strasznie czepialska w stosunku do innych.. przepraszam staram się z tym walczyć,obiecuję poprawę :)

Na tych kilku ważnych dla mnie postanowieniach chciałam zakończyć notkę,ponieważ boję się ze jakbym jeszcze trochę dłużej pomyślała to wynalazłabym mnóstwo innych,pewnie bardziej bzdurnych :)


Pozdrawiam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz